Liczba postów: 258
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Skąd: Rożnowa
Witam,
PAczki wysyłam w większości w tym samym dniu tak że raczej szybko.
A co do oleju do quadra drive to pasuje wlać na jeden litr/ butelkę quartową jeden taki dodatek Amsoil Limited Slip:
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja
Liczba postów: 637
Liczba wątków: 73
Dołączył: May 2016
Reputacja:
14
Skąd: Gdynia/Banino
(2018-10-28, 11:21 PM)Croom napisał(a): Witam,
PAczki wysyłam w większości w tym samym dniu tak że raczej szybko.
A co do oleju do quadra drive to pasuje wlać na jeden litr/ butelkę quartową jeden taki dodatek Amsoil Limited Slip:
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja
" Jedna tubka 118 ml wystarcza na maksimum 4 litry oleju przekładniowego"
to w końcu jak ?
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
Skąd: Śląsk Żory
Szukam i szukam........ jakoś nie umiem się do szukać info ile oleju wchodzi do mostów oraz reduktora.... raz już pytałem ale echooooo .............
Cherokee 2,8 CDR automat 2003;
Może dowiem ile i czego......?
Pozdrawiam Henryk.
Liczba postów: 258
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Skąd: Rożnowa
Witam,
Do quadra drive włąściwie trzeba dać jedną tubkę na jedną butelkę bo to nieco inne zastosowanie i ochrona tarczek.
Henryk: Dyfer przód masz 1.24L polecam TITAN SINTOPOID LS SAE 75W-140
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-75w140-1l
Tylni dyferencjał 2L olej jak wyżej a jeśli masz quadra drive to polecam Amsoil 75W140:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-svo-0946l
i do tego dwie tubki dodatku Limited Slip (LS)
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja
Reduktor 1,4-1,6 L. zwykły ATF np.
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...tf-4000-1l
Albo najlepszy z Amsoil ATF :
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-atf-0946l
Automat to pewnie ten 5 biegowy Pojemność układu smarowania 3,8-4,73 L. Napełnienie serwisowe.
Olej jaki bym polecił to https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...tf-4400-1l
Alternatywnie w/w olej Amsoil ATF.
No i to tyle chyba.
Pozdrówka
PIotrek
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
Skąd: Śląsk Żory
2018-10-30, 06:06 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-10-30, 06:18 AM przez Henryk 112.)
Hej, dziękuję Ci bardzo za informację już myślałem że umrę w nieświadomości haha.
Bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam Henryk
----
,,Do quadra drive włąściwie trzeba dać jedną tubkę na jedną butelkę bo to nieco inne zastosowanie i ochrona tarczek,,
Sorki ........a co to znaczy ?. qadra drive ?
i jeszcze jedno pytanie mam a mianowicie czy napędy można zmieniać w trakcie jazdy? Oraz czy po zmianie napędu terenowego na zwykły na tył należy cofnąć samochodem ? wiem ...dziwne pytanie , ale tak mi kolega powiedział ups....
Liczba postów: 4 258
Liczba wątków: 33
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
38
Skąd: Warszawa
2018-10-30, 09:56 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-10-30, 10:01 PM przez topol.)
Poczytaj na jeepnieci.pl o układach przeniesienia napędu Quadra Drive
Nie, cofać nie trzeba ponieważ nie ma sprzęgiełek w piastach.
Jeżeli masz Quadra Drive lub Quadra Trać to z 4h na 4low i odwrotnie przełączasz tocząc się ok 5km/h. Wcześniej wybierak skrzyni biegów na N, 4h - 4lo i wybierak na D
Liczba postów: 258
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Skąd: Rożnowa
Henryk112 masz normalny samochód bez blokad więc nic nie trzeba cofać, zatrzymywać się chyba że masz coś zmodyfikowanego.
Oczywiście polecam zatrzymać się jak włączasz reduktor nastąpi szarpnięcie i wtedy można jechać ale tylko na luźnej nawierzchni.
Ogólnie rzecz biorąc zawsze powinno się w Jeepach zatrzymać pojazd jak mamy zamiar zmienić bieg z redukcyjnego na normalny i na odwrót to chroni układ przeniesienia napędu przed zużyciem.
Liczba postów: 4 258
Liczba wątków: 33
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
38
Skąd: Warszawa
(2018-10-31, 12:08 AM)Croom napisał(a): Henryk112 masz normalny samochód bez blokad więc nic nie trzeba cofać, zatrzymywać się chyba że masz coś zmodyfikowanego.
Oczywiście polecam zatrzymać się jak włączasz reduktor nastąpi szarpnięcie i wtedy można jechać ale tylko na luźnej nawierzchni.
Ogólnie rzecz biorąc zawsze powinno się w Jeepach zatrzymać pojazd jak mamy zamiar zmienić bieg z redukcyjnego na normalny i na odwrót to chroni układ przeniesienia napędu przed zużyciem. Błąd.
Instrukcja wyraźnie mówi o przełączaniu w trakcie toczenia się samochodu ok 5 km/h.
Blokady także ma, gerodisc przód - tył i VariLock w dyfrach.
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2006
Reputacja:
11
Skąd: Ldz
Czy ten olej:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...w140-ls-1l
jest też dostępny w wersji 5l?
Przymierzam się do zamówienia.
Liczba postów: 430
Liczba wątków: 22
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
5
Skąd: wawa mcz
Jaki olej polecisz z Twojej oferty do turbodoładowanego diesla o b dużym przebiegu ( ponad 350 tys ) ?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
Skąd: okolice krakowa
Cześć kupiłem właśnie Jeepa Grand cherokee 4.7 HO z 2004 roku, 258 koni, quadra drive, 170 000 km przebiegu, auto będzie używane w 99% na asfalcie. Chciałbym zmienić w nim wszystkie możliwe oleje i filtry. Czy jesteś w stanie przygotować dla mnie kompletną ofertę oleje + filtry, które potrzebuje, z góry dziękuje za odpowiedź.
Liczba postów: 258
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Skąd: Rożnowa
(2018-11-05, 12:10 PM)xdikip napisał(a): Czy ten olej:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...w140-ls-1l
jest też dostępny w wersji 5l?
Przymierzam się do zamówienia.
(2018-11-13, 08:52 PM)radek1 napisał(a): Cześć kupiłem właśnie Jeepa Grand cherokee 4.7 HO z 2004 roku, 258 koni, quadra drive, 170 000 km przebiegu, auto będzie używane w 99% na asfalcie. Chciałbym zmienić w nim wszystkie możliwe oleje i filtry. Czy jesteś w stanie przygotować dla mnie kompletną ofertę oleje + filtry, które potrzebuje, z góry dziękuje za odpowiedź.
Pewnie napisz mi dokłądną specyfikację na maila biuro@zmienolej.pl to wszystko przygotuje.
Warto abyś mi nadmienił czy potrzebujesz coś raczej budzetowego czy raczej coś dobrego.
Jestem do dyspozycji
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2006
Reputacja:
11
Skąd: Ldz
Hej,
Olej silnikowy Specol 5W30 Premium synthetic C3 4L+1L
Olej przekładniowy Ravenol ATF+4 4L
Olej przekładniowy Specol Hipospec GL-5 Synthetic 75W140 LS 1L razy 4 - lub jak jest większe opakowanie.
Możesz mi skomponować takie zamówienie i jaka cena?
Pozdrawiam,
Liczba postów: 258
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Skąd: Rożnowa
(2018-11-15, 11:49 AM)xdikip napisał(a): Hej,
Olej silnikowy Specol 5W30 Premium synthetic C3 4L+1L
Olej przekładniowy Ravenol ATF+4 4L
Olej przekładniowy Specol Hipospec GL-5 Synthetic 75W140 LS 1L razy 4 - lub jak jest większe opakowanie.
Możesz mi skomponować takie zamówienie i jaka cena?
Pozdrawiam,
Jasne proszę o maila biuro@zmienolej.pl to wykonam fv proformę ze wszystkimi cenami.
Specola z spec. ATF +4 byś ne chciał ?
Amsoil zaczął robić takie opatentowane opakowania w ...saszetce które wytrzymują kilkaset kg nacisku.
Co o tym myślicie ?
Liczba postów: 5 265
Liczba wątków: 38
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
161
Skąd: Olsztyn, obecnie Jelenia Góra
2018-11-16, 03:00 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-11-16, 03:00 AM przez javelin.)
Zaj*biste. Szczególnie w przypadku mostów, gdzie dość ciężko jest nalać olej ze zwykłego opakowania. A jeszcze jakby wpadli na to, żeby porobić wszelkie możliwe oleje w takich opakowaniach i np. ilościach 0,5l, to byłaby bajka - można by było w dłuższe podróże wziąć wygodny zapas na ewentualne awarie i dolewki...
|